12 de nov. 2010

Thank you mum

Aquest post vol ser un homenatge a la meva mare i a la seva habilitat amb l'agulla i la màquina de cosir, que ara intento veure si ho he heretat o no.

La meva mare ha cosit tota la vida. Des de fer-se el vestit de núvia, a fer la roba de les seves filles (una servidora i la meva germana), les cortines, els coixins, les fundes pels sillons, i tot allò que es pugui cosir. No ha sigut fins ara, amb fills i casa pròpia, que no he apreciat el plaer del fet a mà (o a màquina).














En aquesta foto la meva mare és darrere la màquina de cosir seguint les instruccions de la coneguda modista Josefina Coll. En aquella època les aprenentes gairebé no cobraven res i feien moltes hores, però no sabeu el que ara jo donaria per poder fer aquest aprenentatge (això sí, sense aquesta bata blanca tan horrorosa).

Moltes gràcies mare per haver-me mostrat que les coses fetes a casa i amb amor són les que aprecies de tot cor.

My mum at the sewing machine. Thank you mum for taking care of me and making lots of beautiful things for your family and friends.

2 comentaris:

  1. quin record més bonic!!
    la meva mare també ha cosit tota la seva vida, m'en volia ensenyar, però jo era moooolt tossuda! i no saps com m'en panedeixo ara!!!

    ResponElimina
  2. És llei de vida, als fills ens agrada portar la contrària i no ens n'adonem fins més tard oi?
    Més val tard que mai.

    ResponElimina