18 de nov. 2010

My dream lamp

No m'importa tenir només bombetes a casa perquè no m'obsessiona tenir una casa de revista, però haig de dir que des que vaig veure aquesta làmpara al programa Grand Designs del Channel 4 no he parat de somiar-hi.

I avui per casualitats de la vida he anat a parar al web del dissenyador britànic súper avantgarde Tom Dixon i he trobat la 'meva' làmpara.

Tom Dixon, l'artista de la 'meva' làmpara, comença a dissenyar en l'entorn post-punk britànic i crea peces tan significatives com la S-Chair.
Més tard fou director creatiu d'Habitat que durant un temps ha alternat amb la creació de la marca Tom Dixon; a més es mou entre diversos projectes d'interiorisme, disseny i investigació de tecnologies amb materials naturals.

Aquí us mostro un parell dels seus projectes que m'han agradat més.

Restaurant del xef Jamie Oliver a Londres.











Bar Circus a Londres.


















Tot i que m'encanta la 'meva' làmpara i que m'han estusiasmat els seus projectes, sobretot de bars i restaurants, em seria difícil tenir més d'una peça de les seves a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada